Kalendarz na cały rok
Kalendarz może być świetnym elementem kampanii marketingowej. Można na nim umieścić nazwę własnej firmy, logo czy hasło.
Niektórzy dodają również części oferty albo własne osiągnięcia – np. zdjęcia zrealizowanych ogrodów czy wyprodukowanych jachtów.
Co więcej, taka reklama jest bardzo praktyczna. Klient dostaje coś więcej, niż tylko promocję – z kalendarza może korzystać przez cały rok.
I to kolejna zaleta dla Ciebie. Otrzymujesz dwanaście miesięcy taniej reklamy i docierasz głęboko do konsumenckiej świadomości.
Jednak podobnie jak w przypadku innych form reklamy, również tutaj możesz wywołać odwrotny od zamierzonego efekt, jeśli reklama okaże się chybiona. Najważniejsze pytanie, jakie musisz sobie zadać to czy Twój kalendarz wystarczy klientowi na cały rok? Oczywiście nikt nie posądza Cię o zakup kalendarza, który kończy się w czerwcu – jednak czasem właśnie w połowie roku klient może zgrabnym rzutem umieścić Twój prezent w koszu, gdy kalendarz okaże się niskiej jakości.
Pamiętaj więc, by koniecznie zwrócić uwagę na ten aspekt kalendarzowej reklamy, w przeciwnym razie możesz wystawić sobie nienajlepsze świadectwo.
Polecane artykuły
Reklamacja towaru. Czego może żądać konsument?
Reklamacja to podstawowe uprawnienie, z którego może skorzystać każdy konsument. Zakupiony produkt, który okazał się wadliwy może zostać zareklamowany. Konsument może zażądać od sprzedawcy wymiany lub naprawy towaru. Warto zaznaczyć, że prawo do reklamacji produktu przysługuje niezależnie od tego
Z gazem żartów nie ma!
Trudno pisać o instalacjach w naszych domach i pominąć gaz. Oczywiście zdarzają się lokale, w których dostępu do łącza gazowego nie ma i jest to w pełni świadoma decyzja. O tym jednak za moment. http://viacon.pl/pl/konstrukcje-supercor https://hydrauliq.pl/hydraulik-serock/ Paliwo gazowe jest uży